Vstříc lásce k běhání

čtvrtek 29. května 2014

Běžecký deník - 4. vyběhnutí

Od rána pršelo, k tomu se mi přidala migréna, den jako malovaný... cestou z práce jsem si do mobilu stála aplikaci, tak jsem ji alespoň vyzkoušela.

4. vyběhnutí
29.5.2014
19:25-19:42 (17 minut)
2 030 m




Dnešním největším úspěchem bylo, že jsem se v 10°C při vytrvalém dešti vůbec vydala ven ze dveří. Třikrát hurá! Tentokrát jsem se více oblekla - mám nové běžecké podkolenky, funkční tričko a kraťasy. Pod ně jsem si vzala obyčejné černé legíny, pod funkční tričko tílko a protože jsem zmrzlík, pro jistotu jsem si vzala ještě jedno tričko a lehkou bundu. Krom rukou a stehen jsem všude měla alespoň 2 vrstvy. Tedy kromě hlavy a to byla asi chyba. Začalo mě silně bolet v uších, fakt nejsem otužilec a vyběhnout bez čelenky nebyl dobrý nápad. To bych ale čelenku musela mít. Protože jsem se cítila pod psa a mým dnešním vítězstvím bylo jen to, že jsem v dešti opustila dobrovolně byt, zkrátila jsem si dnešní běh. Při dobíhání jsem přidala na tempu a celkem se mi i zdálo, že bolest uší polevila a že bych další kilometr zvládla, ale vzhledem k odpolední migréně a celkově nedobrému pocitu před během jsem nechtěla riskovat nachlazení. Tričko mám oranžové, šortky černé. Šortky jsou opravdu krátké, bude to chtít ještě hodně úsilí, abych si je mohla dovolit obléci bez dlouhých legín. 


Trochu mě v Lidlu naštvali, ještě jsem chtěla ulovit tohle tílko, ale nedorazilo jim. Ty neonové barvy jsou super, aspoň mě nesejme auto jen proto, že mě řidič neviděl.


Podkolenky Crivit z Lidlu za 90,- Kč. Jsou příjemné, do chladnějšího počasí parádní, komprese je příjemná, ale rozdíl oproti ponožkám krom tepelného komfortu nepociťuji.




Když jsem doběhla domů, pro jistotu jsem si uvařila čaj a dala si hodně horkou sprchu, chtělo by to saunu :D

K aplikaci Runkeeper mám pár poznámek. Ihned po běhu se ukázaly celkem přesné údaje, které jsem pro jistotu vyscreenovala, protože v recenzích jsem se dočetla, že po běhu to ukazuje nesmysly. Na webu mi to opravdu hodilo nesmysl a započítalo mi to pouze cílovou rovinku, kterou jsem běžela naplno, jenže měřila jen 90 metrů. Srovnávání výkonů je pouze v placené verzi, ale detaily běhu jsem ihned po doběhnutí dostupné. Nicméně mě aplikace motivovala, nastavila jsem si hlášení po 250 metrech a 1 minutě, takže mi aplikace prakticky neustále hlásila mé tempo (za jak dlouho uběhnu 1 km), uběhnutou vzdálenost a průměrnou rychlost. Nastavení si upravím, přecejen jsem netušila, co mi to bude říkat a jak se vůbec bude chovat. Rádio mi kupodivu fungovalo po většinu času, to bylo fajn. 

Zadala jsem na webu Runkeeper.com předchozí běhy. Alespoň mi to bude počítat můj postup :) Jen nechápu, že grafy zdarma dostupných údajů jsou jen ve zpoplatněné verzi.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!