Vstříc lásce k běhání

středa 16. července 2014

Běžecký deník - 10. vyběhnutí - opět od nuly


10. vyběhnutí
16.07.2014
19:33-20:05 (32 minut)
3 510 m
Celkem uběhnuto: 33 km


Během dne jsem ani neměla myšlenku na běh. Těsně před koncem pracovní doby jsem si všimla, že Lidl bude mít v akci běžecké potřeby. V 365L3fteeHappyDays je obrázek kalhot, které prostě musím mít! Cestou domů zavolal manžel, že není doma a vrátí se pozdě, takže volný večer jen pro sebe? Celkem mě to navnadilo k běhu :) Co ale čekat od běhání s pětitýdenní pauzou, když to běhání předtím trvalo ty týdny jen tři?!? Četla jsem, že se nezačíná od nuly, protože postup se jen tak snadno neztratí a člověk se snáze dostane do formy. No tak já dnes nezačínala od nuly, ale od mínus tří. Fakt to byl děs. Možná to je tím, že vůbec první běh byl v pohodě a samým natěšením jsem ze sebe vydala více, než jsem tušila. Abych to po antibiotikách, které jsem dobrala teprve včera, nepřepískla, dávala jsem si na sebe pozor. Píchalo mě u srdce, pak v boku, nakonec v rameni... ne, už se takhle moc pozorovat nebudu. Spíše jsem šla, než jsem běžela, ale běh to úplně nebyl. Takové sem tam popoběhnutí mezi chůzí. Nejdelší vzdálenost jsem dala na dva patníky. A další dva jsem prošla.


Z běhu ale mám dobrý pocit, ta příroda mě nabila.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!