Vstříc lásce k běhání

čtvrtek 24. července 2014

Běžecký deník - 12. vyběhnutí

12. vyběhnutí
24.07.2014
19:53-20:25 (32 minut)
3 880 m
Celkem uběhnuto: 40,7 km



AVG HR: 155 bpm

HR: 144-179 bpm, po 5 min 99 bpm, po 15 min klid


Telefon mi zpočátku stávkoval, takže mi napočetl 200 metrů křížem krážem (jsem asi Spiderman) navíc. Naštěstí je editace na webu snadná a přehledná.

Hlídala jsem si tep, podle sporttesteru jsem se stále držela v aerobním pásmu, v pásmu spalování tuku dle fitcoach a pásmu vhodném pro trénink kondice dle spinattic. Sporttester mi ukazoval zónu kondice. Jelikož je mým cílem posílení kondice a snem pevnější postava, je to ok. Podle sporttesteru jsem ale KO :D Fitness level 1 (ze škály 1-6). 

Hodinu před během jsem si dala s manželem vajíčko natvrdo. Ano, byla to chyba. Bylo horko, bylo mi těžko a padaly mi kalhoty. Ty oranžovo-šedé, které měly být the best! Ach jo. Více jsem šla, než běžela, hlavně druhou polovinu. Ale vyrazila jsem a dorazila jsem do cíle. Chyběl mi kyslík, ruměnec vykvetl už v půli cesty, žízeň. Tak příště. Jo a boty jednoznačně Nike!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!