Vstříc lásce k běhání

úterý 22. července 2014

Běžecký deník - 11. vyběhnutí

11. vyběhnutí
22.07.2014
20:05-20:37 (32 minut)
3 820 m
Celkem uběhnuto: 36,9 km

Včera lilo, běžet se nedalo, na dnešek se mi špatně spalo, něco mě pokousalo. Ve dvě v noci jsem si musela vzít Dithiaden, abych se neuškrábala k šílenství a alespoň se trochu vyspala. Ráno jsem byla jak přejetá parním válcem a cestu do práce jsem prospala. Nemohla jsem se vůbec nastartovat. ALE když jsem si včera nakoupila tolik věcí, musela jsem vyběhnout! 

Bylo parno, 20°C po dešti, hůř se mi dýchalo a po doběhnutí jsem byla rudá jak rak. Z běhu se mi uložila jen půlka, po doběhnutí se mi neuložil jeden screen. A podle Charts jsem slezla pěknej kopec. Hm. A podle prvního screenu je vidět, že mi to započítalo na mapě jen polovinu, naštěstí čísla na screenu odpovídají celému běhu, na webu jsem pak všechny údaje doplnila. Byl to těžší běh, což se dalo čekat, nicméně jsem si dala rekord ve vzdálenosti, oproti poslednímu běhu po téhle trase jsem dala o patník víc. A hlavně už ze mě zřejmě vyprchala antibiotika (dobrala jsem je přesně před týdnem) a vrátila se mi forma, protože jsem půlku běžela, půlku šla. Oproti minulému běhu byla změna znatelná. Stejná doba běhu, ale minule o 300 metrů kratší vzdálenost a ten pocit byl nezměřitelný. Věřím, že kdybych běžela ve svých Nike, byl by rozdíl ještě větší. A nemusela bych se do rozeběhnutí tak nutit.

Musím se od minule opravit - nezačínala jsem od nuly, ani od mínus tří - pocitově ano, dýchání také, ale svaly, ty běhání nezapomněly a ačkoliv jsem si 4 týdny doslova válela šunky na houpačce s knihou na klíně, po běhu mě nebolely! Ani den poté (23.7.) žádná bolest. Jsem ráda, že jsem ten běh nevzdala. Ještě 2 běhy a celkově uběhnu maraton :-D




Crivit Man vel. 42 (444,- Kč) vs.  Nike Dart 10 Woman vel. 42 (999,- Kč)






Vyzkoušela jsem nové boty z Lidlu. Po dešti běhat v bílých botkách není ideální, tak se mi to hodilo. Boty jsou pro mě tvrdší, více cítím terén a je mi to nepříjemné. Dnes jsem je měla v práci na noze a po půl dni nošení se povolily. Víc se už asi povolovat nebudou. Tkaničky jsou příliš dlouhé. Boty ale dost větrají, což beru jako plus, nezapaří se mi noha. Bota je i volnější. Na délku je mi asi jako Nike, ale nepadne mi do ní ta noha tak dobře, aby mi obemkla chodidlo. Nike je bytelnější bota, lépe nohu drží. I když mám před prsty místo, v nártu je pevná. Pod patou i pod polštářky pod prsty je dost vypolstrovaná. Oproti Crivit jsou mé nohy v Nike jako na obláčku. Stály ale více než dvojnásobek. Crivit je měkčí bota, nedrží nohu tak pevně, jak potřebuji se svými kotníky. Také v nich nemohu běhat stejně jako v Nike, musela jsem pozměnit styl. Do deště, po dešti si je brát budu, ale na mé běžné běhání zůstanu věrná Nike Dart 10. Že bych si hned napoprvé vybrala botu vhodnou pro mé běhání? +1 pro mě




Co se týče kalhot, jsem spokojená. Kapsičku jsem využila na telefon, skvěle se tam vejde, při běhu o něm nevím a nemusím ho mít v ruce. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!