Vstříc lásce k běhání

čtvrtek 14. srpna 2014

Procházka - hledání kešky


Nějak jsem se dnes necítila na běhání, byla jsem taková malátná, tak jsme se s manželem rozhodli, že najdeme kešku. On dal dohromady souřadnice a já tady celý život bydlím, takže jsem ho tam dovedla :-) mise byla úspěšná a tak jsme trasu protáhli alespoň o kilometr. Vyzkoušela jsem také, jestli mi bude Runkeeper zaznamenávat trasu bez internetu (nehodlám v zahraničí platit data) a v pohodě.

Vyzkoušela jsem oranžové tričko ve 20°C lesem a bylo to moc, chce to chladnější počasí na tohle tričko, do tohodle počasí se hodí topcool lehounké tričko (manžel tomu říká reflexní vesta) - zde jsem o něm psala - pořídila jsem si další 2 (modré a růžové), byly ještě levnější. Vyzkoušela jsem také boty Crivit na chůzi a musím říct, že na chůzi jsou pro mě dobré. Na běh mají málo vypolstrovanou patu, na chůzi jsou ale dostačující. Musím se připravit na výlety na dovolené, protože letos bude aktivní :) a už se nemohu dočkat. 

Jelikož jsem do Lidlu zavítala až odpoledne, dámské softshellové bundy byly již jen ve velikostech S a M. Mamka si jí vzala ve fialové (jiné vůbec neměli), té sedla perfektně (M), bohužel jsem o pár čísel vyšší a i objemnější. Ale i tak jsem si bundu vzala - pánskou M. A musím tedy říct, že se v ní cítím hodně dobře, je super pohodlná. Návrat k mému sportovnímu vzhledu, když mi bylo o 10 míň. Chtěla jsem tu proužkovanou, ale oproti té černé je dole užší a vzhledem k tomu, že je pánská, není dělaná na ženský zadek, že ;-) ta černá mi sedla skvěle a má kapucu. Navíc ta s kapucou nemá prošitý rukáv u lokte, na té modro-modré se stojáčkem mi u loktů prošití vadilo. Táta si pořídil černou se stojáčkem. Když už se rozhodli chodit s holemi, tak se museli vybavit! Škoda, že Lidl nemá e-shop, nebo alespoň možnost předobjednávky. Možná lepší, že ho nemá, jinak bych si musela pořídit další skříň na oblečení. Na druhém obrázku je naprosto dokonalá bunda s kapucí, ta tmavá. Ach jo. No, nebyla.

Crivit 399,- Kč
Koupila jsem si také trekingové kalhoty, mou klasickou velikost 44, mamka si vzala její velikost 42. Ty by se mi na aktivní dovolenou více než hodily. Bohužel jsem doma zjistila, že jsou asi o 4 cm kratší, než potřebuju, a naknop. V  těch kdybych sebou švihla, tak rupnou. Mamka si vzala ty mé a já ty její vrátím. Ještě jsem pořídila ponožky sobě (růžové 41/42, modrozelené 39/40 už doma mám) i manželovi (modré).

Crivit 79,90 Kč (kalhoty v dalším příspěvku)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!