Vstříc lásce k běhání

pátek 24. října 2014

Příprava na Avon běh

Už zítra
Bylo třeba se připravit na běh v nižších teplotách, tak jsem zavítala do Lidlu, kde mají zrovna lyžařské oblečení, a koupila si funkční spodní triko a kalhoty za 369,- a 279,-. V akci jsem našla i sportovní kalhotky s vyšším pasem za 179,-. Byla jsem k tomu všemu skeptická, ale klobouk dolů, krásně to drží teplotu. A ještě jedno plus to oblečení má - informace jsou vyšité (nebo jak?) v lemu tkaniny. Nikde tedy nepřekáží a neškrábe cedulka, navíc jsou informace čitelné i po několika vypráních (má to i bílé podtílko, které nosím, a to už bylo prané hodněkrát). Mimochodem nevím, proč znázorňují oblečení jako lesklé, když není. A díky, že není, je krásně matné.

Pořídila jsem si ještě čepici za 179,-, má fleece i na čele, žádný lem z pleteniny, tak nebude kousat.
Dnes jsem si po 15. hodině vyzvedla v Decathlonu startovní tašku, takže už mám číslo a čip. A také tričko velikosti L. Škoda, že mi je malé. Avon běh na podporu prsou a oni s prsy nepočítají...
Abych se po týdnu a změně počasí ujistila, v čem běžet při 7-8 °C, oblékla jsem se a vyběhla. Jen kilometr, abych vyzkoušela, jak moc jsem nebo nejsem fit. A abych se neunavila nebo neuhnala. Uběhla jsem v kuse 700 metrů! 
Nejsem fit, při běhu nohy nebolely, ale věřím, že mě po zítřku bolet budou. Teď mě bolí pravé koleno a holeně. Oblečení v pořádku, až na to tričko! Na těle by to šlo, ale dusím se s ním, nemohu se v něm dostatečně nadechnout (holt mám prsa!), takže poběžím bez něj. Beztak bude zima. Mám vyzkoušeno, teď už se jen dobře vyspat, nasnídat, naobědvat, nepodělat se z toho a vyrazit. Prádlo se mi pere, abych neběžela v nevypraném.

Jsem děsně nervózní a to ještě není zítřek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!