Vstříc lásce k běhání

úterý 21. října 2014

Trénink ?

Nedá se nic dělat. Plánovala jsem dnes a ve čtvrtek vyběhnout a pokusit se udržet lepší tempo - bez focení a tak. Bohužel jsem dnes musela zůstat z práce doma, včera mě bolely neskutečně nohy - klouby. Na včerejšek jsem si na noc musela vzít brufen :( Dnes jsem se pořádně vyspala a celý den odpočívala. I o víkendu jsem spala 8 hodin a více (12), což mi na dobití baterek a poražení běžných viróz  ve spojení s celodenním odpočinkem a dostatečným přísunem tekutin a vitamínů stačí. Miluji spánek, natož když se mi něco pěkného zdá :) ale ani to nestačilo. Dnes jsem nevyběhla, pořád cítím klouby, něco se ve mně už týden pere. Jsem sama na sebe v sobotu zvědavá. Zdraví je mi ale přednější než pětistovka (vlastně s čelovkou skoro tisícovka, čert to vem). Teplotu mám "jen" zvýšenou, 37°C, ale ty klouby :(
 
Teď bylo krásné počasí, nádherné babí léto, červánky, mráčky. Zítra se má ochladit, snad to viry překvapí a přestanou létat všude kolem. No, to by muselo mrznout. Mám přezuto, ať mrzne! Ale s mírou :-D v sobotu chci alespoň 10°C při vyběhnutí. Ráda bych.

Nemáte někdo pro mě nějakou radu, jak se s tím poprat? Nějaké zaručené tipy by mi bodly :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši reakci!